Diskuse

Reportáž z Východočeského srazu vozů značky Porsche

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane Petře, chce se mi říci kolego, ale to zní tak nějak neosobně. Obzvláště, když jste přinesl pěknou automobilovou reportáž.R^

0 0
možnosti
Foto

Také moc děkuji za zprostředkování zážitku - krása :)

Kdysi tím jezdil můj starší bratranec.. mám spoustu krásných zážitků jako spolujezdec, třeba když se tím krasavcem vydal před lety směrem Dubí na teplicku, vyhlášeným to místem provozovatelek nejstaršího řemesla, málem nás děvy nenechaly projet, co předváděly.. :) :)

Krásné fotky, krásná atmosféra.. :) určitě karmu.. R^:-)

PS: těším se na další zprostředkované zážitky.. aspoň "na kukačku" ..

1 0
možnosti

To je úžasná přehlídka elegance! Skvělé fotky, nádherné video. U mě to vyhrál černý cabrioletR^ 

(a cože tam dělá ten "brouk"? Že by měl porche-motor?)

Díky moc za tu možnost to vidět:-) R^

0 0
možnosti
PF

P24e32t18r 68F49r53i96č

27. 5. 2015 8:50

Díky za pochvalu - fotky mohly být lepší, ale nedisponuji drahou technikou na focení s filtry těchto nablýskaných aut. Autorem  videa nejsem já - to je dílo účastníků srazu - jen sem na něj odkázal.

"brouk" protože také konstrukce Dr. F. Porsche - takže se přidal.

0 0
možnosti

Krása! Musím se pochlubit, že jsem v roce 2011 vyhrál jako nejhezčí 911 997 rekordně velkého srazu ve Vratislavicích.

0 0
možnosti
PF
Foto

R^vůbec nechápu, proč jsem o tom nevěděl:-)

1 0
možnosti
PF

P14e90t11r 54F29r57i92č

27. 5. 2015 8:20

Njn, to holt chce sledovat i můj FB;-)

Upozorňoval jsem na to tady v minulém článku (a modlil se, aby mi to zase nesmázli), psal jsem to na FB a tady jsme nedávno upozorňoval, že upoutávky na kace mám zakázány, takže jedině sledovat můj FB. 

Ale stane se , že něco uteče. Teď mám na FB taky novinku - škodovka dělá Den otevřených dveří v sobotu...

1 0
možnosti